jobb jobb jobb

idag gick det ruskigt bra på jobbet och jag och tirran körde lagtävling hela dagen tillsammans och vi ägde. förutom när bonus poängen skulle delas ut p.g.a. hur bra man kastade pil. vi kastade 4 pilar, två pilar var hon drog två i väggen, jag en i väggen och en i stolen. alltså noll poäng för att ha slitit med 5 sälj haha alla skrattade så vi grina. börjar bli lite mer peppad igen nu när man har fått byta projekt idag och man säljer bara bättre och bättre. imorgon väntar jobb som vanligt och när man slutat då är det närmare till helg än va det är till i måndags så det är gött. inte för jag vet vad jag ska hitta på i helgen men något blir det ju alltid. imorgon kommer också älskade julia hem. har varit väldigt tomt men ändå lite skönt att bara få vara själv. ska sätta mig och klinka på pianot och sjunga lite för att börja få igång rösten igen efter förkylningen som man dras med.
Idag är det mars och det är en vårmånad så det har varit extra kul idag när man har sålt och får säga att " idag den 1 mars 2011 har vi kommit överrens om bllablabla" wieie det är mars. Nu ska ja vila i soffan ett tag till spela piano och njuta av att det är vår.



snart kan man ut och åka



drömmer mig tillbaka

Kommentarer
Herr stork säger:

klyftigt!

2011-03-09 | 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback