kom änglar kom älvor

måndag morgon, eller rättare sagt måndag förmiddag. Klev upp vid 7 och sa hej då till eske. Kommer bli fruktansvärt tomt här hemma om han försvinner hela veckan. Samtidigt så vore de så himla kul om han fick det där jobbet och börjar på en gång. men tomt kommer det bli. Själv ska jag roa mig med idag att traska in till stan för att byte p-staven i armen. Förra gången va ja inte alls nervös för att jag nappt mindes hur det var första gången. Idag är jag mer nervös för jag minns hur det var förra gången. Får hoppas att det går bra och att det inte drar ut allt för mycket på tiden. sen väntar självklart jobb 16-21. får hoppas på att veckan går snabbt och att det snart är fredag för då väntar en tripp till örebro + att eske kommer hem om han nu blir borta på jobb =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback