Lördag mina vänner

måste tacka för en fina kommentaren som jag fick av en okänd människa i förra inlägget. Det värmer i kropp och själ att få sådana kommentarer och jag tackar så mycket vem du nu än är!
Igår hade vi det mysigt i skåre åkte hem till kristinehamn och drack lite vin, så skall göra ett inlägg om det nya vinet jag drack någon dag. Alexander och Robin kom och höll oss sällskap och även micke. Eske och Aldrin traskade med till the pub och träffade trevliga vänner och hade en sådan där bra fredag som det bara kan bli. Idag har vi tagit en lång promenad och lyckades träffa in när det var snöstorm ute. Sol innan och sol efter men motion det fick vi. Tydligen så vill våra vänner komma till oss ikväll så julia har hoppas i duschen och jag ska ladda på med musik och få på mig lite bättre kläder. Dessa spontana kvällar brukar bli de bästa.
Känslan i magen: Trygget, glädje, kärlek och vänskap kan man önska sig mera? Jag njuter och Lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback