Glad i själen

Jag vet det kan bli mycket tugg om att jag mår så bra hit och dit men det är för att jag verkligen gör det... Har en period i mitt liv då jag mest bara går runt och njuter över hur mycket jag har att se fram emot i livet.. Inte bara små saker som att få go mat till middag imorgon utan blir lycklig över att jag har så mycket att se fram emot som utbildning hus barn, ja jag vet inget av det är ju aktuellt nu men att jag har det framför mig att se fram emot gör mig tillfredsställd i själen... Och en annan sak som är skön e att de går bättre och bättre på jobbet, det är snart december min favvo månad efter att jag slutat som florist så jag får njuta fullt ut, att jag hmm Jaaa bara mår så ruskigt bra! Nu ska vi krypa ner och se på Irene huss idag igen och imorgon är det snart fredag! Åh vad jag älskar att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback