Martin hemma!

Idag har det varit en pendlande dag i humöret, gick upp vid tio och var fortfarande ruskigt trött... Dryga i soffan till klockan ett, sen åkte Alexander till kristinehamn och jag fick energi och dammsugade och torkade golv och plockade fint i lägenheten... Satte mig i soffan igen och blev väldigt illamående men tog mig en promenad till jobbet. Och visst det är de tuffaste arbetsplasset på två veckor och det utan energi går Inge bra.. Men sen blev det bra åkte till skåre och träffade brorsan som har varit ute på en riktigt häftig resa så va kul att titta lite på bilder och umgås.. Nu ligger jag i sängen och är tröttare än tröttast... Denna helgen blir det mycke sång med vänner och öva inför bröllop! Nu blir det sova ha en trevlig helg mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback