Pannacotta

Idag har det varit en bra dag! Jobbar och undvikit gymmet pga att jag känner mig som en stor träningsverk, men så kan det va :) klart gött att ställa sig på vågen i skåre och inse att ytterligare 2 kilo har jag tappat, så då är man nästan 7 kilo lättare sedan jag flyttade till kd! Plus att jag igår skaffade årskort på gymmet så nu är det bara att gasa på och bära vikter för fullt... Målet jag har är att komma ner till drömvikten som jag hade på gymnasiet, vilket innebär att jag ska gå ner hmm 12 kilo till!..... För övrigt ikväll har jag gjort pannacotta till jobbet som jag har lovat.., och innan jobbet imorgon väntar ännu en spännande intervju, så nu ska vi kolla på ytterligare ett avsnitt på rederiet som vi gör varje kväll och sen blir det sova! Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback