nyår

tänk vilket år vi har haft tillsammans jag och min sambo.. vi har köpt vår första lägenhet tillsammans och allt vad det innebär. Vi har därmed flyttat näramre stan till en fin och större 3:a som bara är vår! vi har varit ute på den absolut häftigaste resan jag har gjort hittils, New York! jag tänkte tillbaka och längtar tillbaka till den staden nästan varje dag,, och ja är såååå avis på syrran som ska diti maj igen. Vi har även legat och latat oss en vecka på kos med sol och bad! jag gick från att inte ha något sommarjobb till att ha tre vem hade kunnat tro det!
vi har umgåts med alla våra underbara vänner och våra familjer, vi har blivit morbror och moster till sötaste valter. Det har varit ett häftigt år! och året som kommer vet jag kommer bli så mycket häftigare! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback