oj oj oj

shit va tiden går fort nu, hinner ju knappt med och skriva här. eller jo de gör ja ju för tid är väl det som jag oftast har gott om. helgen blev toppen med sofia och johan här på fredag med idol och fotbolssmys och lördagskvällen spenderades hos sofia och johan med kanongod mat och pokerspel, riktigt gött.
nu tror ja tiden går toppenfort för att jag har så mycket kul att se fram emot, till helgen blir de party party i krhamn nästa tis häng med klassen och nästa helg gbg med hotell och Liseberg och allt. sen så är det ju JUL!! Lojsans bästa tid på året, så här bakas det julgodis och massa gott, stjärnorna har redan fått tagit plats i fönstren men julgardinerna får vänta en vecka till..
 
nu har jag massor i skolan i 4 veckor till sen tar jag "jullov" så är jag inte så aktiv här så sitter jag i mina skolböcker
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback