Vuxenlivet

Jag njuter över att vara 25 och så kallad vuxen. Att jag själv får välja vilka man ska umgås med och känna efter riktigt noga vilka vänner som verkligen betyder. Det är viktigt och känns extra viktigt ju äldre man blir. Sen kan jag inte annat än att ibland bli besviken på vissa personer som kanske inte är de jag trodde men som jag ä ndå är glad över att jag mött. 

Jag har spenderat en helg först i Arvika fre-lör med underbara vänner, sedan fortsatte jag mot krhamn och Elin Sophie och Frida för utgång och partaj  på Harrys och söndagen spenderades i Kumla med alexanders släkt. 

Nu har jag gjort måndagen på vfu:n och har endast tis och ons kvar sedan är jag klar med ännu en kurs. 

Nu laddar jag för praktik imorgon och ett gött spinningpass

Bye 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback