En underbar helg



Denna helgen har varit toppen. Började med en heldag i stugan med att sätta lökar i jorden, putsa berg och köra motorsåg. Sen kom lördagen med r inflyttningspartaj och jag hade  så otroligt roligt,. Är så tacksam över alla Goa underbara vänner vi har. 
Idag har dagen spenderats i skolan och efter skolan har jag suttit framför datorn och gjort tankekartor inför nästa veckas tenta och laddat för veckans två examinationer så nu är jag riktigt laddad och taggad för att beta av ytligare examinationer. 
Imorgon och på ons är det skola, torsdag kommer mannen hem och fre drar vi till Stockholm och min käre bror. 

Just de! I lördags hade jag och Manne 2 1/2 år tillsammans och 1 år som förlovade! De e starten på en lång historia det 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback