helg

underbart med denna helg, visserligen är vi båda snuviga och lagom förkylda men vad gör det när det är helg. vi har redan hunnit varit i Arvika en natt och umgåts med stefan och anna och självklart stjärnan själv kayla och izor. nu står mannen i köket och lagar mat och ja slöar och tar en kall farmför datorn och ser till så att allt är i sin ordning med papper och grejer inför vfu som börjar på måndag. ska bli så roligt att dra igång och få lära känna masssa nya barn.
Denna vecka har gått åt till tenta och pyssel här hemma samt mycket bra klipp på stan. Nu har jag köpt så mycket roligt och en ny höstjacka men framförallt pyssel. Så i år ska jag snart dra igång med julkorten så att de är klara så snart som möjligt för att sedan kunna unna mig tid till bakande av julgodis och massa julgott när väl det närmar sig och såklart göra kransar till högt och lågt.
 
Nu är jag laddad inför vfu inför höst och inför jul  (första julklappen är kirrad) så nu jädrar är jag redo!
 
Men jag längtar tillbaka till new york också
 
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback