Sparkar

Det finns ju inge mer avslappnande än att lägga sig på soffan med händerna på magen och känna hur det sparkar runt för fullt där inne.. Men den aktiviteten som detta barn haft sedan start så lär jag få igen för alla mina hyss sen jag va liten och åh va ja längtar. Snart inne i vecka 23 och det går så sakta men ändå så snabbt.. Imorgon är andra veckan på praktiken klar och den väntar tre kortveckor så är denna praktik till sin ende och jah kan påbörja min sista delkurs innan mammaledighet börjar efter sommarlov och jobb.. Tänk att jag/vi har så otroligt mycket roligt att se fram emot. Idag har jag pysslat och städar här hemma och eftersom våren kommit så har även lite slingor hamnat i håret som hör våren till. Nu ska ja mysa ner min nyduschad tjocka kropp i en nybadad säng ochtänka på att de bara är tre ensamma nätter kvar innan mannen är hemma. Tacka vet ja pricken som håller mig sällskap med sin aktivitet. Laddad till tusen inför imorgon för sen är det helg and aj Lööv it. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback