jobb

idag har det varit en bra dag. gick upp pluggade åkte till gymmet med emma och maja och det var så otroligt gött!! det ska inte dröja länge förrens jag är där igen.. sedan blev det en promenad och plugg plugg plugg. nu sitter jag och är lite smånervös inför imorgon då jag ska jobba på en förskola som jag aldrig varit på innan. Nu ikväll ringde de från krhamn och undrade om jag kunde jobba lör och sön och åhhhhh vad jag har saknat de barnen!!! kommer bli underbart. Jag älskar att jobba och jag mpr ruskigt bra av att jobba. nu vill jag verkligen jobba så mycket jag bara orkar och kan utan att jag missar något i skolan. tenta nästa vecka i biologi och det ska ju bli spännande hoppas på att det går bra. Nu ska ja njuta av en bra tvkväll och en final i PH!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback