långa pauser

när det tar lite extra tid och några extra dagar för mig attskriva så har det ofta med något att göra, förra veckan bestod av jobb mån och fre sen en fet salstenta i fysik kemi och tekik på tors detta innebär att en blogg inte är högsta prio. I och med tentan förra veckan så är delkurs 1 av 4 klar för denna termin om ja klarade tentan vilket jag tror och hoppas. 25% närmare sommaren och värme och ledigt!! solen skiner ute finns ingen snö kvar och fåglarna kvittrar, detta gör att jag så snart jag bara kan ska ge mig ut på en promenad för att sedan laga massa goda matlådor så min man får mat några veckor framöver. helgen som gick var jag i sthlm med gamla tjejgänget, kul att träffa alla igen samt att ja fick träffa brorsan på fre kväll, alltid lika trevligt. Nu kurrar magen som vanligt och ja ska ta nått attt äta för att sedan ge mig ut och få frisk luft!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback