när jag träffar gamla vänner

några gånger i livet kan det det vara så att man tar upp saker, saker somhar legat och grott och känts obehagligt och sorgligt under en längre tid. Detta är ruskigt jobbigt, framförallt för att man inte vet hur det kommer sluta, vad som kommer ur det och om det är värt sorg och ångest en gång till som det tidigare varit. 
sen hör det väl till lite grann att i kroppen rusar det med hormoner och allt blir lite jobbigare tråkigare sorligare men självklart lättare och roligare också. just som det är nu så hoppas jag att allt löser sig och att det kommer något gått ur denna procedur som jag startat. 
Jag längtar tills imorgon då jag ska besöka en plats som jag länge varitborta från, gymmet! lyfta skrot behöver jag verkligen nu och få ur mig både de ena och andra!
Jag gör så gott jag kan i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback