snor

usch och fy... natten till inatt så slog förkylningen från helvete till för mig.. soffan hela dagen med os och kemiboken medans alexander är ute på äventyr med vänner. veckan som gått har jag jobbat hela förra helgen fixat biologitestet i skolan (man ska aldrig gå tillbaka och ändra ett svar på ett prov, bara den jag ändrade jag hade fel på) men men nu laddar jag inför salstentan på torsdag med mina favvoämnen kemi, fysik och teknik. det ska bli himla spännande och gött att bli av med den tentan faktiskt. sen kommer nösta helg spenderas i sthlm med gamla vänner. 
 
Trött på snor, ont i huvudet, ont i bihålor och öronen men det bästa var när tårarna rann till Kalla och stafetten, det häftigaste jhag sett på länge, sen är det ju ok att äta piggelin när halsen värker. 
 
Irene huss på tv och tända ljus nu ska jag och pricken snart gå och lägga oss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback