social helg

tänkt vad man kan hitta på på en helg då man inte har så mycket planerat.Vi tog en dag uppe i sunne hos farmor och farfar. tog en kväll med goda vänner och jag och mannen lyckades ruskigt bra med maten. hemmagjord pastatallrik och egengjord glass i olika smaker till efterrätt, riktigt gott. Sen tog vi söndagen i krhamn och umgick med tjejerna på kvällen och nu så är det redan måndag. Idag har jag gjort min första redovisning för termin fyra och godkänd och klar som jag blev så har jag inte öppnat en bok på hela em. Detta innebär massa plugg resten av veckan men idag blev en ledig dag efter redovisningen. Nu ska jag ladda upp för finalvecka i ph!
 
 
 
snygg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback