Sommarlov!

Tänk att idag gjorde jag sista redovisningen i skolan och nu är det sommarlov.
Visserligen ska några uppgifter rättas men inga fler dagar på Uni på över 1 år blir det för mig, i alla fall inte på den utbildningen. Så idag har ja gjort muntlig redovisning käkat god lunch i ishallen och sen en tur på stan med Emma där jag spontant skaffade mig en ny telefon i sommarlovspresent! Sen åkte ja till Frida och firade henne som iddag är klar läkarsekreterare! För min del blir det nu fokus på jobb i 25 dagar till, sista juni har ja som mitt mål att jobba till sen är ja ledig! Fötterna börjar svullna lite men annars mår ja oförskämt bra, daga för sängen och förhoppningsvis en skön nattsömn! 


Bild från i helgen på fina bröllopet! Nu börjar ja verkligen bli tjock på riktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback