Marken

En förmiddag då ja och Amelia inte var överens efter en natt med ytterst lite sömn.  Tokstäda in i minst detalj det sista för visningen och sen i bilen till krhamn. Ska bli underbart att flytta tillbaka, en tur och en fika med Sophie och Frida så längtar vi inte mindre direkt. Vill verkligen Lomma tillbaka till mina tjejer nu! 

En promenad till maxi med Fam Thomsen och köpa kött sen grill och vin på skyttegatan 6. Tänk att vår adress blir skyttegatan 2!! Typ två månader kvar och ja längtar till sena sommarkvällar med familjer vänner vin och krhamn! 

Japp visning av lägenheten idag, kommer hem, luktar andras parfymer, posten ligger i kylen och ja kan äntligen börja leva i mina möbler med mina saker efter veckor med fotografering förhandsvisning och visning! Ge mig en bra budgivning snälla Gud! 

Nu hoppas ja på en natt med sömn!

Amen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback