Liseberg

Två helt underbara dagar i Gbg ich Göteborg är nu över! Tillsammans med Robin och Linda körde vi Liseberg två dagar med allt vad det innebär. Jag inser att ja blivit väldigt vuxen när jag 

1: inte har på mig mina snyggaste skor utan bekvämaste
2: inte har på den finaste tröjan ja har utan regnjacka ifall de börjar regna
3: kan leka apor i långa köer bara för att de e kul och inte särskilt pinsamt
4: har förbannat roligt med vänner som vi vet att vi är vänner med även på vägen hem i bilen trots alla femkamper och tävlingar!

Jag är nog lite mer vuxen nu eller mognare/klokare/visare eller bara lite mer levd. 
Amelia gör mig i alla fall mer skör, känslomässig, vilsen, glad, orolig men framförallt med lycklig och hel. 

Mitt lilla monster! 



 Utsikten från vårt skyrum där
Bubbel och toblerone ingick!!woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback