Lugn

En härlig vecka börjar gå mot sitt slut, även om de känns som att ja får helg först på ons kväll när Alex kommer hem men ändå! En bra dag där ja pluggat ännu mer skrivit klart tentan i stort sett å läst två avhandlingar som ja ska ha litteraturseminaruim på å skriva om i januari. Så Nu börjar ja se ljuset i denna terminen å framförallt lite ledigt! På Mån är de dags för sista föreläsningen sen blir de jobb ons tor å jobb fre lör natt och sen mina damer å herrar ska ja va ledig några dagar tänkte ja! Senaste två månaderna pluggar ja 100% jobbar ca 50% samtidigt som Alex jobbar i Norge 100% och i Sverige 60 % så de ska bli gött med nästa två veckor ledigt tillsammans! Herregud men ändå känner jag mig väldigt mycket ledig och de e väl huvudsaken för ja måste ju hinna ungås å leka med min älskade prinsessa! 

Imorgon är vi lediga hela dagen tillsammans, livets första tandläkarbesök imorgon för Amelia å sen kanske de får bli Karlstad en sväng för att dagen inte ska bli allt för lång! 

Om två veckor är de julafton och ja längtar efter att då umgås mycket med släkt å Vänner! Jag behöver tanka mitt sociala bränsle! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback