Bokvikning

Jag är helt såld på detta projekt med Bokvikning. Jag har fått mönster av Ewa Wilhelmsson och Annelie Söderwall på en sida på Facebook och även på en hemsida.
Det är mycket regler kring dessa mönster så vissa har jag möjlighet att sälja och viss inte. Detta är så himla kul men tidskrävande såklart! Den snabbaste boken jag vikt tog knappt under 4h. Men de e härlig terapi en vecka som denna när Amelia ich jag legat influensa sjuka. 

Här är några av veckans alster ja hunnit med! 

 Som sagt mönster av Annelie Söderwall och Ewa Wilhelmsson och den uppe till höger är hämtad på en hemsida med gratis mönster men får då inte säljas så den ska pryda Amelias rum! 




Kommentarer
kerstin säger:

Hej toppen fin bokvikning du gjort. Kan man få köpa mönster av dej? Har du mailadress till Anneli och Eva? Tack på förhand för hjälp

Svar: Om du har Facebook så sök Bokvikning och ansök om medlemsskap så
Kommer du komma åt många fina mönster! 😃
Louise Thyberg

2015-01-31 | 18:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback