Rusningstid

Ja brukar inte vara den som stressar upp mig! Men om 2 1/2 vecka ska vi ha dop ovh ja vill ju helst va klar med allt denna vecka så vi bara kan glida och småpyssla veckan innan. Idag bakar jag ännu mer, förhoppningsvis kommer resten av materialet till tårtorna på ons så ja kan dra igång med det. 
De ska bli så himla kul att samla alla våra nära och kära för Amelias skull. 
Alex kom hem igår och de e så himla gött att ha han hemma även om han alltid även är borta måndagar på jobb även fast han är ledig så kan vi va tillsammans ikväll! 

Det är mitten snart på januari, mitt hjärta böir snart 5 månader! Vart sjutton tog tiden vägen? Hon lär sig nått nytt varje dag varje vecka och de e så himla häftigt! 

Vi njuter tar en sa i taget hittar på
Massa skoj mest hela tiden och ja älskar att va mammaledig med min lilla skatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback