P-stav - P-piller

I en veckan har ja nu käkat p-piller och varit utan min p-stav. Ja trodde inte att ja varit så påverkad av staven som ja faktiskt har varit. Idag har ja gråtit till dessertmästarna och tårarna kom av ren lycka när ja och Amelia busade bara för att hon finns och är min. Känslorna går upp å ner och med staven har ja nog alltid varit rätt så lam och tråkig när de gäller känslor. 
Underbart at bli me levande igen! 

Imorgon kommer mannen hem, äntligen. Mån ska ja tatuera mig och vi ska kika på ny säng. 
Idag har vi mest bara varit inne å lekt och kollat på simhopp. Regnet vräker ner och de e kallt, tur vi hann ut på em långpromenad innan regnet drog igång! 

Lycklig över min familj min underbara sambo och min älskade älskade dotter, lycklig över vårt hus, vårt liv och våra som ja tycker kloka beslut. 

Cirka fyra veckor kvar som mammaledig, sen börjar termin 5/7 Amelia börjar förskolan och tillsammans börjar vi ett helt nytt kapitel som familj. Å ja ber till Gud att ja fortsätter bra i skolan så allt bara flyter på och ja slipper göra om saker! 

Nu är klockan över 22 så dags att sova då min levande väckarklocka antagligen kommersen upp i sin säng 06:00 och dansa för mig för att det är dags att gå upp, men va gör de när hon är så förbaskat gulli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback