intensiv vecka

förra veckan blev verkligen en intensiv och rolig vecka. Mån - möte på banken och fick allt klart där, Tis - besiktning av huset och de e så otroligt mysigt att gå runt där inne och veta att här ska vi bo. Ons- skriva kontrakt på banken i krhamn, Tor- städa städa städa, Fre- fotografering av lägenheten fre em- död i soffan. Så nu känns de rätt så gött att denna vecka har ja bara planerat att umgås med vänner och köra på med mat och träning. 
 
Dieten fungerar väldans bra faktiskt även om vi får lite dippdagar då coh då så är de ju värt de. Alex kör han nu med och de e dags för mig att väga mig imorgon och de e nervöst, första veckan tappade jag 2,7 men då var ja ute och gick varje dag och förra veckan hade vi fullt upp med så mycket annat så promenaderna kom tyvärr åt sidan. Men så länge ja tappat mer än 1 kg är ja nöjd för då får jag en ny siffra på vågen. de går åt mycket kaffe vatten kött och kvarg men de e underbart när byxorna sitter slappare och slappare. 
 
Nu ska ja försöka mig på att göra mitt första egna mönster på bokvikning så jag slipper köpa och beställa av andra, detta kan nog ta tid men ja hoppas de blir bra såklart =) så kan folk få beställa vilket motiv som helst sen. Roligt att det har ramlat in lite beställningar här och där. Kul att pyssla och sätta händerna i något.
 
lång inlägg = amelia sover 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback