Babyshower & födelsedag

Igår var de äntligen dax för babyshower för Johanna och de blev inte riktigt som vi tänkt men ändå vådligt bra! Johanna blev supernöjd ich det är ja med.
Idag har vi firat Alex och äntligen fick ja ge min/vår present till honom, en riktigt snygg weber grill!
Så nu kan vi grilla och käka massa gott kött i huset. 

Ibland tänker ja att ja här på bloggen skriver mest om mig själv Amelia diet och hus och tänker att jisses vad sjävlupptagen ja är och vad ska folk tro men sen så är de ju frivilligt att läsa och de e ju faktiskt min blogg så de Bore väl stå om mina strapatser då.

Vi längtar till huset varje dag och idag har vi packat ytterligare sju kartonger så nu börjar de ändå märkas att de e en flytt på g!

I fredags va ju även Linda Robin och Liam här, alltid lika trevligt! 









Kommentarer
Lina säger:

Klart det ska handla om dig och er, är så kul att läsa om allt ni hittar på, så jag vet vart jag har er när vi inte ses så ofta 😉😘❤️

2015-05-11 | 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback