Dukan

Idag när ja ställde mig på vågen visade den att ja sedan dietens start för 9 veckor sedan nu tappat exakt på hektot 10 kg.
Ja ställer mig framför spegeln och börjar se mig själv och inte bara en konstig spegelbild som varit märkligt tjock alldeles för länge. Ja provar kläder ja hade innan ja blev gravid som nu är för stora. Jag gör 40 knäböj på kvällarna jag som i november fick hålla i Alexander samtidigt för att ja va så instabil i kroppen för att ens göra ett knäböj. Ja börjar bli stark som en oxe igen och ja ska bära klänning på lör och känna mig fin.  En kort klänning som visar kurvor inte en stor klänning som döljer så mycket som möjligt. 
Ja ska bli jag! 
Fortfarande kilon kvar men varje dag gör ja 100 val om vad ja ska göra träna äta och handla.

Jag har tappat 29 kg sen augusti, visserligen 21 gravidkilon men Även tio av dem var en kamp! 

Ja ska fan bli snygg igen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback