plugglunch

idag har jaer lunchat med mina gamla vapendragare i klassen och ja måste erkänna att ja e rätt avis på de som har skickat in examensarbetet idag och nu börjar närma sig slutet. samtisigt som de känns gött att ja e råtaggad för att starta plugget igen till hösten. Ska bli lite mysigt att lalla omkring på universitetet och skriva lite arbetetn och läsa lite böcker.
 
alex har med amelia till krhamn och får rätt på hans rygg och jag gör adressändring tecknar försäkringar säger upp försäkringar skickar pappar till förskolor städar tvättar och tar ut ackord till en låt.
de här med att lägga sig på soffan och passa på att vila lite när man är själv har ja fruktansvärt svårt för.
Jag har och har alltid haft svårt för att sitta stilla.
 
nu ska ja göra klart allt ja börjat med innan de e dags att göra pannbiff på två kilo färs!
 
heja mig
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback