Tung måndag

Sämsta måndagen alltid är när Alexander åker, Amelia är på grinhumör För att hon inte kommer på hur hon ska krypa och ja e vrålhungrig. Tur de e kväll så dagen snart är slut. 
Ja Amelia e ruskigt frustrerad och rasande speciellt när ja lämnar rummet så just nu hänger hon mest på min höft eller ligger på golvet på alla fyra och gungar men tar sig inte fram men snart hoppas vi.

Veckan som kommer blir soft med tjejhäng Inorgon och ungås med brorsan mycket resten av veckan tänkte vi. Självklart så packas de och rensas lite varje dag och de e gött och känna att de närmar sig!

Om en månad idag firar vi mig och alla Karlstads studenter! De e nästa gång ja får unna mig något gott de så heja mig en månad till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback