Förlåt

Oj va längesen de va ja skrev nu. Detta beror på att det har varit en hel del i skolan. Men denna vecka har jag hittat mer tillbaka till mig själv och jag mår otroligt bra. Igår blev de första passet på gymmet efter att ha varit ifrån gymmet i fem år blev det en härlig återkomst! 
Idag på morgonen ringde de och ville att ja skulle jobba på en av de förskolor som jag vara hört massor med gott om. En toppendag som bidrog till att jag får jobba imorgon också och på lör blir det jobb på nattis! 

Underbart att jobba mer nu och äntligen få in fler fötter i krhamn. 

Alex har dragit te Robin för att se hockey Amelia har däckat och jag ska duscha av mig alla baciller och skruva ihop matsalsbordet som Alex köpte idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback