Fullt ös

Idag tog vi helg min lilla drottning och jag. Nu har hon varit på förskolan sen i måndags å jag har pluggat hyfsat hårt lika länge och känner att jag hänger med med allt plugg. 
Pappa kom förbi en sväng på väg hem från Stockholm och efter det blev de en kväll i tårar, Amelia provade för första gången ich förhoppningsvis sista gången att lägga handen på kaminen. Många tårar blev de men nu sover hon gött och de hoppas ja hon gör resten av natten. 

Igår lyckades jag även då ett exploderat lastbilsdäck i bilen, lycklig över att ja precis han väja så de inte hamnade i rutan utan på sidan av bilen så nu ska den lackas lite till veckan. Tack dör bra försäkringar! 

Imorgon startar vi dagen med ett fredagsbad tillsammans sen fika med Amelias kusiner fixa fransarna och sedan drar vi till stugan!

Ska blir lovley! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback