Söndag

En härlig dag! Strålande sol hela dagen och Martin Julia Amelia å jag drog upp till farmor och hälsade på. Gick till farfars grav och gjorde fint och hade de jättegött! 
I mån gick Amelia 2 steg i tisdags 2 steg fred 3 steg idag 10 steg! Nu äntligen är hon på gång även om de e väldigt ostabilt men hon vågar min lilla brutta! Jag ser en lite ljusare framtid för lin rygg ovh alla lyft som blir nu. Sen lär ja väl få springa som en tok istället men kondition behöver ja. 

Imorgon är de dags för invägning efter en atackvecka som gått helt ok. Får hoppas att de gett resultat på vågen. 

Imorgon kommer Malin och barnen å hälsar på sen blir de plugg för min del och sen bjuder vi svärisarna på kvällsmat. 
Jag längtar inte alls till Ullared på torsdag eller??? 

Innan dess två dagars skola massa plugg och öva på att gå här hemma. 

Mannen i mitt liv är hemma och det är väldigt skönt att dela dessa kvällsutbrott och gnäll med honom. Inte längre ensamstående (i alla fall inte på 7dagar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback