Vilken vecka

Vekorna med alex hemma går så ransade fort. Nu är han tillbaka i Norge Amelia är på förskolan och jag sitter och pluggar med den svåraste boken jag någonsin läst men de går i alla fall framåt och trots allt är den väldigt spänannde. Veckan som gått har vi grejat massor ihuset och såklart varit i Ullared. Jag ska inte gå in här på hur mycket vi handlat för men nu har vi en ny garderob tll amelia, massa julsaker julgardiner ljusstakar och allt inför jul som behövs när vi utökat boytan från 92kvm till 340kvm från förra julen. Vi har nu lampor i alla rum och detta underlättar extrremt nu när de blir mörkare och mörkare på kvällen.
 
Jag är inne i en period då ja njuter av livet (svenssonlivet) att vara tillbaka i skolan och bruden som fixar förskolan galant och mannen som jobbar. De e det livet som jag drömt om, när allt bara flyter och jag njuter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback