22 januari

Då har två dagars jobb gått till ända! De sköna med att jobba fredagar som ja gjort nu tre fredagar i rad det är att mam får helg på riktigt! Imorgon ska ja och min lilla chef åka till kd och snart är denna vecka slut. 
På måndag drar vårterminen igång, 6 vexkor i skolan 5 veckors praktik och sen examensarbetet så är även denna termin avklarad. 

Amelia utvecklas i en radande fart och flera ord kommer tuttapp=tutte/napp och just "sitta" är ett ord hon är
Väldigt nöjd över denna vecka. Överallt ska vi sitta. De går så fort, oxh efter att ha träffat lilla willem i veckan så drar de ju extra i livmodern! Men här ska ja plugga klart först och främst! 

Nu ska ja be en bön till en Gud/något gott som jag hoppas finns för just nu är de flera i min närhet som skulle behöva honom, sen släcka mina blå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback