04:00

Amelia har sedan hon föddes sovit ca 10 hela nätter skulle jag tro och varit extremt svårsövd på kvällen. Sen hon fick börja sova i sitt rum å sin säng så går läggningarna mycket bättre men hon är ju fortfarande vaken minst en gång per natt. Och nån några gånger i veckan så tycker hon de är lämpligt att gå upp mellan 04:00-05:00 typ som idag 04:00.

Det som jag tröstar mig med dessa dagar är att när de i framtiden förhoppningsvis kommer ett syskon så kan de omöjligt vara vaken lika mycket som Amelia eftersom då måste den ju vara vaken hela nätterna i så fall. Så jag hoppas och tröstar mig med att om
Nästa barn är vaken lika mycket så vet ja att jag/vi  fixar det men hoppas innerligt att den kommer sova mera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback