Vår

Nu är våren här, ett tydligt tecken på detta är att jag varit allergisk senaste veckan. Fullt ös just ju, går bra med praktiken och imorgon ska ha prova på förskoleklassen. Amelia har fått ytterligare en släng av förkylning som är riktigt taskig med hosta än en gång. Alex är tillbaka i Norge och i helgen hade va de lyx med 30-årsfest för Charlie där jag innan fick åka till Johanna på salongen och få både make och hår iordning medans ja smuttade på ett glas vin, de e lyx de.

Söndagen spenderades i Karlstad då syrran kommit hem från Mexico och helt plötsligt är måndagen här igen. När denna veckan är gjord kan ja börja andas ut lite granna känner ja då är de bara fyra dagar nästa vwcka och två dagar veckan därpå så är min praktik slut och jag har jobbat gratis förhoppningsvis för sista gången i mitt liv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback