Vilken vecka!!

Startade veckan med söndag till ons i London tillsammans med mina syskon. Vi hade de helt otroligt gött!! Sen blev de mangen i två dagar där jag placerade mig framför vedklyven och stod kvar där sen! Älskar verkligen att hålla på led ved... Sen blev de två otroligt soliga härliga dagar här hemma där vi fixat vår nya gräsklippare och grejat massor i trädgården. Grillen har gått varm och helgen har varit fylld med sällskap av underbara vänner! Oj va jag är fylls ned energi och glädje. Det behövs verkligen när de nu är dags imorgon att fortsätta med mitt arbete! Denna vecka blir de skriva skriva skriva oxh jag hoppas verkligen att de ska gå bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback